wtorek, 8 marca 2011

Emma Watson zrezygnowała?

Emma Watson stwierdziła, że nie jest w stanie pogodzić czasowo wszystkich swoich zobowiązań zawodowych ze studiami na prestiżowym Brown University. Na swojej oficjalnej stronie poinformowała, że bierze sobie roczny urlop. Gwiazda “Harry’ego Pottera” cały czas ma nadzieję, że po tej przerwie uda jej się wrócić na studia i obronić dyplom.
 
“Jak wiecie, kocham Brown [University] i kocham studiować, tak jak prawie nic na świecie, ale ostatnio miałam tak dużo do zrobienia, że pogodzenie studiowania i wypełniania moich obowiązków zawodowych stało się niemożliwe” - pisze Emma Watson. - “Zdecydowałam zrobić sobie przerwę, żeby całkowicie zakończyć moją pracę nad “Harrym Potterem” oraz skupić się na innych moich planach aktorskich. Ciągle będę pracowała nad moim wykształceniem... tyle że zajmie mi to jeden lub dwa semestry więcej, niż myślałam:)”
 
Emma Watson, oprócz promocji ostatniej części przygód “Harry’ego Pottera” (wchodzi na ekrany kin w lipcu tego roku) ma w planach drugoplanową rolę w filmie “My Week with Marilyn”. Myślicie, że podjęła właściwą decyzję? 

Jeśli uważacie że tak napiszcie komka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz